torsdag 12. juni 2014

The end

Mitt Afrika-eventyr er over, for denne gong, og det er på tide å oppsummere og konkludere. Men korleis kan ein oppsummere ti månader i Afrika? Det er ikkje så lett. Eg har opplevd, lært og sett meir enn eg kan klare å skrive ut i ord her. Eg vil i alle fall anbefale alle å ta seg ein tur til Afrika, enten om det er på eit idrettsprosjekt eller på ferie. Der er ei utømmeleg kjelde av interessante stadar, folk og dyr å sjå. Eg trur ikkje du kjem til å angre på det. Personleg kan eg og anbefale Idrettens Fredskorps. Opplegget frå NIF si side er veldig bra, du vil lære og oppleve mykje meir enn du kan gjere på eit år i Noreg og du får satt ting i perspektiv. Det siste er ein klisje, men det er sant. Eg trur ikkje det var mange av de som les denne bloggen no, som tenkte over i dag tidleg kor fint det var med vatn i springen eller som stoppa opp ved kjøleskapet for å tenke over det enorme utvalget som møtte deg i døra. Det gjorde ikkje eg heller for eit år sida. Men i dag gjorde eg det.

Eg likar betre å oppsummere med bileter enn i ord, så eg har laga ein film med bileter frå Afrika, som viser nokre av minnene eg sit att med etter ti månader i Zimbabwe og Afrika:

https://www.youtube.com/watch?v=-EPF6tQO5-U&feature=youtu.be

Eg vil og nytte høvet til å takke
- NIF for eit bra opplegg
- Alle i Idrettens Fredskorps for kjekt reisefølge
- Reisesekken min som etter å ha vore med meg på alle skuledagar og reiser i meir enn 11 år fortsatt nektar å pensjonere seg.
- Min norske familie som har prata med meg på Skype og komt på besøk
- Min afrikanske vertsfamilie for å ha vore nettopp det, min familie
- Alle mine små afrikanske venar for å ha halde humøret mitt på topp i ti månader

1 kommentar:

  1. Og takk for gode minne både ved å følge deg på nett og ikkje minst frå tida ilag i Sør-Afrika/Zimbabwe. Det har vore kjekt å følge deg <3
    Mamma og pappa !

    SvarSlett