søndag 13. oktober 2013

Veke 11: Forkjølelse og norske innslag

Starten på veke 11 (av 45) blei prega av forkjølelse. Eg tok det roleg i senga mandag og tirsdag, noko som var nokså kjedeleg. Men det finst verre ting i verda enn forkjølelse, så det gjekk raskt over.

Onsdag var eg tilbake på kontoret og skreiv quarterly report, ei oppsummering om korleis opphaldet har vore så langt, som skal sendast til NIF og SRC (Sports & Recreation Commission).

Torsdag var eg på work-shop på ein skule, noko dei er veldig glad i her nede. Det er eigentleg eit møte, men her kallar ein det work-shop. Det var eit informasjonsmøte der vi frå SRC informerte personar frå ulike skular om YES-festival, som vi skal på første veka i desember. Den einaste arbeidsoppgåva eg fekk var å skrolle nedover på overhead-presentasjonen medan møtet gjekk sin gang. Det var eigentleg greit nok, men ikkje akkurat vekas høgdepunkt i og med at det var tredje gong på ei veke at eg var vitne til det same, identiske møtet.

På torsdag traff eg Andrea og Tore, to sunnmøringar, i Bulawayo! Andrea er ein av dei andre idrettsfrivillige og bur i Harare. Tore er kjærasten og var på besøk. Dei hadde vore på ferietur til Vic Falls og på safari i Hwange og stakk innom Bulawayo på veg tilbake til Harare. Vi åt lunsj i byen og etterpå blei dei med og såg korleis eg budde. Veldig kjekt å treffast, snakke norsk (les: sunnmørsk) og utveksle erfaringar.

Fredag skjedde det ikkje stort.

Laurdag var eg på treningsstuio i byen (godt å få trent) og på Water World i lag med familien (godt å få kjølt seg ned i varmen). Eg har blitt ganske god på å kurere bade- og sklieskepsisen til både brødrene og far min. Dei er ikkje van med verken å svømme eller å skli ned frå store høgdar, ettersom her verken er vatn eller høgdar. Men etter litt medhårs overtaling hadde vi det til slutt gøy i lag alle mann.

Søndag var eg invitert på middag til eit norsk legepar som bur her i Bulawayo. Vi fekk vite om kvarandre gjennom den norske ambassada. Dei flytta hit i juni og skal bu og jobbe som legar her i to-tre år. Dei budde i eit stort fint hus i Hillside. Eg fekk servert god mat og drikke og vi satt ute og prata lenge om korleis det er å vere ferske nordmenn i Bulawayo. Veldig hyggelege folk som eg nok vil treffe igjen.
Is til 60 øre er fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar