søndag 3. november 2013

Statusrapport

Tida flyg og november er her allereie. Det vil seie at eg no har tilbakelagt tre (av ti) månader av mitt eventyr i Afrika. Eg trivst veldig godt, det er spanande å bu i Zimbabwe! Her kjem ein kort statusrapport på dei mest sentrale faktorane ved mitt liv her i Bulawayo:
  • Jobb: Jobbmessig har det, som tidlegare nevnt, gått treigt å kome i gong med aktivitetar på skulane (som er det eg har mest lyst til å drive med), av ulike årsaker. Men det har komt seg veldig (kun takka vere eigen innsats) og eg er no nøgd med arbeidsplanen min. Mandagar er eg på kontoret (har enno til gode å faktisk gjere noko jobbmessig der, dog). Tirsdagar og torsdagar er eg på Pumula High School og har fotballtrening og ndebele(språk)-timar. Onsdagar skal eg denne veka begynne med gymtimar på Ngwalongwalo Primary Shcool. Fredagar varierar mellom møter, turneringar og som oftast ingenting. Det er ikkje akkurat ei 40-timers-veke, men dei aktivitetane eg faktisk gjer er eg veldig nøgd med. Veldig kjekt å ha treningar/aktivitetar for afrikanske born, dei er herlege! Dessutan blir mykje av den ledige tida brukt til eksamensskriving. Eg skal tross alt gjennom 60 studiepoeng i løpet av året i tillegg til jobbinga, så det er alltids noko å gjere.
  • Trening: Eg er ganske avhengig av å få trent, og det har og komt seg veldig. No prøver eg å få trent på ein eller anna måte stort sett kvar dag. Det går mest i sykling i bydelen eller styrketrening på eit treningsstudio i byen. Her har eg og blitt med på aerobic dei to siste laurdagane. 1,5-2,5 timar med intensiv trening. Tungt, men godt! På dei varmaste dagane brukar eg å ta turen til eit stort svømmebasseng i byen. Veldig deilig å få kjølt seg ned og trent på same tid.
  • Mat: Matmessig går det veldig greit, sjølv om middagane eg får heime er veldig lite variert. Men det er absolutt ikkje noko å klage over og heller ikkje noko eg går rundt og tenkjer på. Vi lev i luksus i Noreg!
  • Ver: Veret er heller ikkje noko stort problem. Trur eg har blitt litt meir van med varmen. Det verste er at det blir veldig varmt på rommet mitt på dei varmaste dagane og dermed ikkje så behageleg å skulle leggje seg og sove. Men eg får alltids sove! Heldigvis har det vore færre slike dagar dei siste vekene. På dei mindre varme dagane er jo veret her dessutan meir behageleg enn i Noreg på denne tida. Som for eksempel i dag når temperaturen var nede i 22 grader. Det har og begynt å kome litt regn dei siste to vekene, som og er veldig deilig.
  • Sosialt: Sosialt går det og framover. Omgangskretsen utvidar seg stadig, ettersom dei fleste eg møter vil prate med meg. Enkelte av dei er eg og interessert i å prate med og vi held kontakta. Enkelte andre er eg ikkje så interessert i å prate med og eg prøver å unngå å halde kontakta. Så eg har nok av nummer på mobilen eg kan ringe dersom eg skulle kjenne meg einsam. Noko som ikkje har skjedd hittil, ettersom at eg aldri er åleine. Eventuelt kan eg berre gå rundt i nabolaget med kameraet i handa, då får eg nok av vener (kamera er populært). Her er nokre resultat av det:










PS! Eg har foresten fått tildelt eit ndebele-namn av familien min. Så frå no av går eg under namnet Sipho Goredema. Her er dei fleste ndebele-fornamn ord med ei tyding frå språket. Sipho tyder gåve. Goredema er etternamnet til familien min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar