mandag 25. november 2013

Veke 17

Denne veka har eg dessverre ikkje hatt nokre aktivitetar på skulane denne veka ettersom eksamensskriving blir prioritert høgare enn idrett. Men veret har heldigvis vore kjølegare (stort sett rundt 20 grader), så då er alt fint. Onsdag var eg på eit forberedande møte om YES-festival kvalifiseringsturneringa som skulle vere på laurdag. Torsdag morgon la eg ut på ein sykkeltur. Eg såg at det var fare for regn, men det var ikkje meg i mot. 10 minutt seinare var eg gjennomvåt og det regna så kraftig som eg aldri har opplevd før. Eg likte det, men eg valde å snu ettersom det var vanskeleg å sykle og lyn på gong. På vei tilbake punkterte sykkelen, så då måtte eg gå. Det var som å gå gjennom ein gigantisk dusj. Veldig deilig. Grusveiane blei forvandla til elver. Vel heime var det berre å vrenge av seg kle og vrenge dei for vatn. Regnet ga seg ikkje, så den dagen var eg for første gong heime heile dagen. Jobba ein del med eksamen, noko eg har gjort fleire dagar denne veka. Den skal leverast seinast 6.desember. Den begynner å ta form og eg satsar på å bli ferdig den komande veka før vi reiser til Masvingo for YES-festival. Laurdag var eg på den nemnde kvalifiseringsturneringa heile dagen. Alle hadde på møtet på onsdag fått beskjed om å møte opp klokka 7. Klok av skade gjekk eg heimefrå 7:15 og var framme 7:45. Då hadde nokre møtt opp, dei fleste ikkje. Ingen spørsmål om kvifor eg var for sein. Ein er sjeldan for sein i Afrika. På programmet for turneringa sto det ingen klokkeslett. Slik er det her. Når det er sagt var det ei fin turnering som var nokså bra organisert. Det heile tok sjølvsagt unødvendig lang tid og eg var ikkje heime før kl 18. Men ungane såg ut til å ha det kjekt, spesielt dei laga som gjekk vidare til nasjonale turneringa i Masvingo, første veka i desember. Eg var med på å vurdere idrettsmappene til kvart av laga, som og tell som ein del av konkurransen. Dette tok mesteparten av dagen, ettersom vi skulle gjennom 21 tjukke mapper, men eg fekk og sett litt på turneringa og tatt nokre bilder.
Mappevurdering
Volleyball
Fotball
"Peer education"-presentasjon
Prisutdeling


Søndag drog eg på serieavslutning i Zimbabwe Premier Soccer League. Highlanders, som har blitt mitt lag, skulle spele heimekamp på Barbourfields Stadium her i Bulawayo mot Shabanie Mine. Før kampen såg toppen av tabellen slik ut:
1. Harare City, 53 poeng, 16 plussmål
2. Dynamos, 51 poeng, 19 plussmål
3. Highlanders, 51 poeng, 16 plussmål
Harare City hadde ein tøff bortekamp foran seg, medan Dynamos og Highlanders hadde på papiret lette heimekampar. Det var dermed duka for ei thrilleravslutning der alle kunne vinne. Men det måtte riktignok ein del til for at Highlanders skulle vinne. Det blei heller aldri den heilt store spenninga for Highlanders sin del. Dei kjørte riktignok over Shabanie Mine, men dårlig utnytting av sjansane og eit tabbemål bakover gjorde at dei vann berre 3-1. Underveis hørte vi at Dynamos leda, så då var alt håp ute. CAPS United - Harare endte 2-2, medan Dynamos vann 2-0. Dermed stakk Highlanders sin erkerival Dynamos av med gullet for tredje året på rad. Dynamos og Highlanders er dei to største laga i Zimbabwe, men Highlanders har ikkje kalrt å vinne gull sidan 2006. Dei har derimot fem andreplassar i løpet av dei ti siste åra. Tabellen blei slik:
1. Dynamos, 54 poeng, 21 plussmål
2. Highlandes, 54 poeng, 18 plussmål
3. Harare City, 54 poeng, 16 plussmål
Ein ganske utruleg sluttabell. Bittert for Highlanders som tapte mot både Dynamos og Harare i løpet av dei fem siste serierundane. Highlanders kunne til og med vunne gullet i siste serierunde. Hadde dei ikkje sluppe inn tabbemålet og scora to mål til, som dei hadde rikeleg med sjansar til å gjere, hadde dei faktisk vunne serien. Førstkomande laurdag skal Highlanders spele cupfinale på heimebane mot How Mine. Får satse på revansj der! Når eg kom heim såg eg at det hadde blitt delt ut eit cupgull i Noreg, så då var det greit.. ;)

Til slutt to fine bilder frå livet i Afrika:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar