søndag 4. mai 2014

Veke 40

Denne veka har eg jobba mest med eksamen, så dei fleste dagane har vore om lag slik:
- Frukost
- Trening (enten sykkeltur eller treningsstudio)
- Lunsj i byen
- Eksamensskriving på biblioteket i byen
- Gåtur i nabolaget for å nyte solnedgangen og stemninga
- Middag og avslapping heime med familien
Har fått gjort ein del på eksamensoppgåva kvar dag, så eg skal nok sleppe å måtte stresse på slutten i alle fall. Torsdag 1.mai er fridag her og, så då var eg først på 2,5-timers aerobic-maraton på mitt faste treningsstudio i byen, før eg var på lokalderby i Zimbabwe Premier League mellom Chicken Inn og Highlanders. Det var ein gøy og underhaldande kamp der Chicken Inn utlikna til 1-1 5 minutt på overtid. Veldig kjekt og ganske rart å sjå laget eg har trent med så lenge i aksjon på ein såpass stor arena. Bra at dei klarte å få med seg eit poeng mot serieleiar Highlanders.

Eg kompenserer for eit noko kort innlegg med nokre bilete frå denne vekas lufteturar i nabolaget, der eg som regel får selskap av ein haug med ungar. Har lært en del av dei å bruke kameraet mitt, så alle desse bilda er tatt av dei:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar